Perú ES - EN
Selección de país

Country Selector

PayU Easy.

Perfect for getting started with online payments.

The simple, secure and easy solution for accepting online payments instantly.

Suitable for:

  • Small Business
  • E-Commerce
  • Startups
Let's get started

How it works.

There are a few ways people can pay using PayU Easy. Select an option to see how they work for your business.

Credit cards

Your customer is on your website and selects to pay. They are immediately directed to PayU’s secure payment page.

Your customer selects to pay by credit card, enters their details and clicks pay.

We take care of the transaction and your customer is immediately returned to your website and notified of the successful transaction.

PayU Wallet

Your customer selects to pay with PayU in your payment checkout flow.

Your customer selects their securely stored card to pay and checks out with a single click.

Your customer is then redirected back to your website and notified of their successful payment.

Electronic Funds Transfer

Your customer selects to pay by Electronic Funds Transfer (EFT) on your secure payment checkout page.

Your customer receives a unique reference number and is then required to login to their Internet banking portal to do the bank transfer.

Once the EFT is made, your customer and the merchant will receive an instant notification that the payment has been successful.


What you get with PayU Easy.

Whether it’s a credit card, cheque card, Wallet or Electronic Funds Transfer, You can accept it with PayU.

payment benefits

The easiest way to sell online

Your customers want to pay you online - but how do you accept the payments? PayU Easy makes it quick and hassle-free. Customers simply click a link on your website and are transferred to a secure payments page where we handle the entire process. When they’re finished, we deliver them back to your site. The payment goes into an account with us, and we pay all the money owing to you at an agreed interval. You don’t have to worry about card security – that’s our job. All you need to do is sign up and get selling.

Learn More

Aceptamos los principales medios de pago.

Incluyendo pagos en efectivo y tarjetas de crédito

How much does it cost?.

Estimated cost based on monthly Sales volume UK. All prices are subject to change.

Transaction Amount $1.200
  • Fee 2.4% + $0.20
  • Fee 2.4% + $0.20
  • Fee 2.4% + $0.20

Easy for you.

There’s very little you need to do to process your sales. Customers simply complete their purchase and you get confirmation that a transaction has taken place. The money from the sale goes into an account at PayU. At agreed intervals, usually every week, we add up your total, subtract our fees, and pay the balance into your account. You also get a statement outlining all the transactions. The whole process is automated, making it completely easy and effortless for you.

Want to know more?

Preguntas frecuentes.

Ofrecemos diferentes opciones de integración con nuestra plataforma para ajustarnos a tus necesidades, recursos tecnológicos y presupuesto. 

Opciones de integración disponibles:

  1. Integración web checkout: conecta tu tienda en línea con la plataforma PayU y cuando tu cliente haga clic en el botón para pagar, irá directamente a la página de checkout de PayU para completar el pago.
  2. Integración API: puedes conectar tu tienda en línea con la plataforma PayU y el proceso de pago será manejado desde tu página. Para esta integración debes tener una cuenta empresarial PayU y conocimientos avanzados de programación. (No está disponible para comerciantes globales).
  3. Carritos de compra y plugins: puedes usar un proveedor tercero de carrito de compras o nuestras soluciones pre-integradas  para procesar tus pagos con PayU. (Consulta los plugins disponibles).
  4. Botón de pago: este botón te permite conectar tu blog o página web con el pago Gateway de PayU, sin necesidad de saber de programación. Esta es la mejor solución si vendes pocos productos. 

Para mayor información sobre las opciones de integración y soluciones adicionales que PayU ofrece, visita nuestro sitio de desarrolladores

 

PayU ofrece dos tipos de cuenta para cubrir las necesidades de sus clientes. Cuando abres una cuenta personal, te registras como individuo y la cuenta está a tu nombre, mientras que con una cuenta empresarial, registras a una entidad legal y debes consignar documentos que lo demuestren, así como la información del representante legal del negocio. 

Puedes abrir una cuenta personal y una empresarial si se ajusta a tus necesidades, pero es importante que registres un email distinto para cada cuenta. 

Nota: si tu negocio es una agencia de viajes o está relacionado con alojamiento y hospedaje, debes abrir una cuenta empresarial. 

El tiempo, implementación y costo dependen en mayor parte del tipo de plan que escojas; también influye cuánto te lleve realizar la integración y los recursos que asignes a tu proyecto. 

Comienza hoy con PayU Biz.

Empieza a aceptar pagos – rápido, simple y seguro

Comienza ahora